Bij Stroohm streven we naar kwaliteit en excellentie. Samen met alle collega’s willen we andere bedrijven helpen in hun transitie naar elektrische mobiliteit. Een bedrijf in Stroohm-versnelling gaat vanzelfsprekend gepaard met een groeiende nood aan experten!

Daarom zijn we op zoek naar een Planning & Project officer om ons team te versterken! In deze functie ben je verantwoordelijk voor het coördineren & plannen van onze installaties en het contact met technici en klanten. Daarnaast ben je de drijvende kracht achter alle administratieve processen, waaronder het aanmaken van laadpunten, verwerken van keuringen en aanvragen, en het opstellen van rapportages. Je streeft voortdurend naar een efficiënte planning en houdt je bezig met het beheer van schadeclaims.



WAT ZAL JE DOEN?

  • Met je nauwkeurigheid & efficiënte aanpak, zorg je voor een optimale planning.
  • Vervolgens zal je deze ook vlot communiceren naar klanten & technici om zo planningen af te stemmen en eventuele vragen te beantwoorden!
  • Samen met je collega’s ondersteun je het volledige Residentiële operations team, in voorbereidingen, opstellen van rapportages, documentatie….
  • Je beheert de schadeclaims en handelt deze nauwkeurig af.
  • Administratie, zoals het aanvragen van keuringen en de verwerking hiervan, het aanmaken van laadpunten,…

 

WAT BRENG JE MEE?

  • Je communicatieve top skills! Zowel mondeling als schriftelijk.
  • Om onze klanten goed te woord te kunnen staan, heb je naast Nederlands, best ook een goede basiskennis van het Frans/Engels.
  • Je organisatorisch talent & passie voor structuur & efficiëntie.
  • Jouw precisie kantje, dat komt hier helemaal tot zijn recht. 😉
  • Ervaring in administratieve taken, gegevensinvoer en/of een planningsysteem is zeker een groot pluspunt.

 

 

 

 

 

WAT BIEDEN WE JOU

  • Als Planning & Support agent kan je rekenen op een mooi loon, een, gsm-abonnement, laptop, maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.
  • Naast een doorgedreven interne opleiding zetten we bij Stroohm in op persoonlijke ontwikkeling en groei… In Stroohmversnelling!
  • Bovenop je 20 dagen vakantie, 6 ADV dagen en 2 extra dagen om je batterijen op te laden 😉 

Bovenal ga je deel uitmaken van een team toffe collega’s die een voorliefde hebben voor duurzame mobiliteit & competitieve tafelvoetbal.

Gepassioneerd en vol (groene) energie? Goed! Want kwaliteit, expertise, innovatie en duurzaamheid, that’s how we roll!

Ben je nieuwsgierig? Solliciteer via onderstaand formulier of via mail naar jobs@stroohm.be. Tot gauw!

 

blank

Ontvang jouw offerte

Is uw bedrijf al een Stroohm klant? Neem dan contact op met uw Vlootverantwoordelijke voor een laadpunt voor bij u thuis. Als uw bedrijf nog geen Stroohm klant is, nodigen wij u uit om ons de contactgegevens van uw Vlootverantwoordelijke (of uzelf in geval van een éénmanszaak) mede te delen in de volgende stappen en wij nemen spoedig contact op.

1 laadpunt bij mij thuis

Laadpunt(en) bij de medewerker(s) thuis

Laadpunt(en) op kantoor

Laadpunten in een residientiële parking

Laadpassen voor publieke laadpalen

Ontvang jouw offerte

Vindt u de juiste laadoplossing niet?

Vul onderstaand formulier in en we contacteren u zo snel mogelijk voor een gesprek.

Naam(Vereist)