Donderdag 12 september – “Een van de grootste elektrische bedrijfsvloten en laadpleinen van België kan je sinds kort terug vinden bij De Cronos Groep te Kontich” – zegt Bart Massin, oprichter van Stroohm. We hebben De Cronos groep begeleid in hun transitie naar Elektrische wagens. Werknemers hebben vandaag binnen de nieuwe carpolicy de keuze tussen heel wat elektrische wagens met een bereik van minimum 300 a 400km. Doordat De Cronos Groep volop inzet op duurzame mobiliteit, groeit deze elektrische vloot zeer snel. Vandaag zijn reeds 180 volledig elektrische wagens besteld. Daarmee heeft de Cronos groep de grootste elektrische bedrijfsvloot van België.

Om deze bedrijfsvloot te kunnen laden hebben we een van de grootste laadpleinen van België geïmplementeerd. In  totaal werden 33 laadpunten op het hoofdkantoor alleen al te Kontich geïnstalleerd. In nauw overleg met Fluvius werd voldoende vermogen in het distributienet gereserveerd. Heel het ontwerp van het laadplein houdt reeds rekening met een structurele uitbreiding.  Aangezien de keuze aan elektrische wagens de komende jaren nog sterk zal toenemen worden er nog honderden nieuwe verwacht.

OVER STROOHM

Stroohm werd opgericht in 2017 en is actief op verschillende domeinen van elektrische mobiliteit. Het bedrijf begeleidt zowel leasing bedrijven met hun elektrisch aanbod als bedrijven die de omschakeling naar een elektrische vloot willen maken. KMO’s worden geholpen met de financiering van elektrische wagens en Stroohm plaats met eigen techniekers ook honderden laadpalen per jaar op kantoor en thuis met terugbetaling. Dit maakt Stroohm een van de grootste spelers op de markt van elektrische mobiliteit.

OVER CRONOS GROEP

De Cronos Groep is een Belgische techgroep met een innovatief netwerk en een oprechte focus op het ondernemerschap. De deelbedrijven zijn voorlopers in het introduceren en gebruiken van nieuwe en innovatieve technologieën. Met meer dan 6500 medewerkers die sterk staan in ICT, marketing en communicatie groeit De Cronos Groep al meer dan een kwarteeuw op een duurzame manier.

MEDIA

Ontvang jouw offerte

Is uw bedrijf al een Stroohm klant? Neem dan contact op met uw Vlootverantwoordelijke voor een laadpunt voor bij u thuis. Als uw bedrijf nog geen Stroohm klant is, nodigen wij u uit om ons de contactgegevens van uw Vlootverantwoordelijke (of uzelf in geval van een éénmanszaak) mede te delen in de volgende stappen en wij nemen spoedig contact op.

1 laadpunt bij mij thuis

Laadpunt(en) bij de medewerker(s) thuis

Laadpunt(en) op kantoor

Laadpunten in een residientiële parking

Laadpassen voor publieke laadpalen

Ontvang jouw offerte

Vindt u de juiste laadoplossing niet?

Vul onderstaand formulier in en we contacteren u zo snel mogelijk voor een gesprek.

Naam(Vereist)