Mijn smartphone herkent de slimme laadkabel niet, wat moet ik doen?

Mijn smartphone herkent de slimme laadkabel niet, wat moet ik doen?

Afhankelijk van het besturingssysteem van je smartphone (Android of Apple) kan er tijdens het downloaden van de NexxtMove applicatie een pop-upvenster verschijnen met een code die je zal moeten kopiëren en manueel invoeren. Bij Android gebeurt dit normaal gezien automatisch.
Indien u er nog steeds niet in slaagt om de kabel toe te voegen aan je smartphone, raden we je aan om in eerste instantie de applicatie te sluiten en herop te starten.  

Werkt de applicatie nog steeds niet?  

  1. Verwijder ze dan van je smartphone en download ze opnieuw.
  2. Ga naar de Bluetoothinstellingen van je smartphone.
  3. In de lijst van alle toestellen, verbonden met Bluetooth, zie je de slimme laadkabel staan onder de referentie: NMBLCK.
  4. Verwijder het toestel van je smartphone. Bij Apple: klik op applicatie verwijderen. Bij Android: klik op applicatie vergeten.
  5. Download de applicatie opnieuw.
  6. Volg dit proces tot je erin geslaagd bent de slimme laadkabel toe te voegen aan je smartphone.