Mijn laadsessie zijn niet zichtbaar in de applicatie, wat doe ik fout?

Mijn laadsessie zijn niet zichtbaar in de applicatie, wat doe ik fout?

Je kabel maakt waarschijnlijk geen verbinding via Bluetooth of via Sigfox (radiosignaal) à indien je regelmatig de laadsessies wenst te volgen, synchroniseer je ook best dagelijks via Bluetooth. Dit kan automatisch indien je de applicatie open laat staan op je smartphone en je je in de buurt van de kabel bevindt.. Ofwel kan je manueel synchroniseren via de applicatie. 

Je kabel maakt ook geen verbinding via Sigfox à   Indien u nog in het bezit bent van een verouderd Nexxtender toestel (van voor september 2019), beschikt uw kabel nog niet over de bluetooth-functie. We raden je aan om het toestel mee te vervoeren op de achterbank van je wagen wanneer je een trip hebt gepland, bijvoorbeeld naar je werk of naar de winkel. Zodra de kabel het radiosignaal opvangt, zal die verbinding maken en de opgeslagen laadsessies doorsturen naar het NexxtMove platform. 

Je kabel staat in modus offline. Steek hem in het stopcontact. Indien de kabel meer dan 10 dagen niet in het stopcontact heeft gezeten, zal hij automatisch offline gaan.