Archief van
FAQ categorie: Slimme laadkabel

Is het gebruik van een verlengkabel aan te raden?

Is het gebruik van een verlengkabel aan te raden?

Het is niet aangeraden om een verlengkabel te gebruiken omdat de meest voorkomende verlengkabels niet voldoen. Maar als dit niet anders kan zou het een zwarte rubberen verlengkabel mogen zijn van max 5m met een kabeldikte van 2,5mm².

Lees Meer Lees Meer

De terugbetaling en het verbruik komen niet overeen?

De terugbetaling en het verbruik komen niet overeen?

De slimme laadkabel moet steeds verbinding maken via Bluetooth of via Sigfox om de geregistreerde laadsessies te kunnen doorsturen (via draadloze communicatie) naar het NexxtMove platform. Indien uw kabel enige tijd offline was of geen verbinding heeft gemaakt, dan kan…

Lees Meer Lees Meer

Mijn smartphone herkent de slimme laadkabel niet, wat moet ik doen?

Mijn smartphone herkent de slimme laadkabel niet, wat moet ik doen?

Afhankelijk van het besturingssysteem van je smartphone (Android of Apple) kan er tijdens het downloaden van de NexxtMove applicatie een pop-upvenster verschijnen met een code die je zal moeten kopiëren en manueel invoeren. Bij Android gebeurt dit normaal gezien automatisch….

Lees Meer Lees Meer

Mijn slimme laadkabel synchroniseert niet?

Mijn slimme laadkabel synchroniseert niet?

Verwijder de kabel van de wagen. De kabel moet wel in het stopcontact blijven zitten. Ga naar de Nexxtmove applicatie op je smartphone en synchroniseer manueel. Indien je de Nexxtmove applicatie open laat staan op de achtergrond van je smartphone…

Lees Meer Lees Meer