Management assistente / PA

STROOHM werd opgericht in 2017 met een duidelijke missie: “To power your switch to electric mobility”. Ons doel is inderdaad om bedrijven te helpen en hun transitie tot een succes te maken. We gaan veel verder dan TCO, want de echte uitdaging is de technische haalbaarheid van het opladen van uw toekomstige vloot, waarvoor bestuurdersprofilering en energetische screening nodig zijn. Stroohm is een van de toonaangevende Belgische bedrijven voor de installatie en exploitatie van laadinfrastructuur voor wagenparken. Wij werken in een snelveranderende en snelgroeiende omgeving, waarbinnen wij op zoek gaan maar mensen met een hands-on mentaliteit, die flexibiliteit en drukbestendigheid aan de dag leggen. Daarnaast is effectieve communicatie intern en extern, alsook een duidelijke organisatie van groot belang.

 

Jouw verantwoordelijkheden

Als Management Assistant speel je een sleutelrol in de dagelijkse organisatie en zakelijke ondersteuning van onze managersgroep. Als Assistant ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, onze collega’s en onze leveranciers. Het is dan ook belangrijk dat je graag op een respectvolle manier communiceert in verschillende talen en dat je prioriteiten weet te stellen in de volgende taken:

  • Agenda / Agenda beheer voor verschillende niveaus: plannen van gesprekken en vergaderingen, boeken van vergaderzalen en restaurants, oplossen van agenda conflicten, etc.
  • Reisarrangementen: boeken van vluchten, treinen, hotels en auto’s.
  • Opmaak en kwaliteitscontrole van documenten (presentaties, voorstellen, brieven, enz.).

Naast de hierboven vermelde taken is een onberispelijke administratieve opvolging noodzakelijk.

  • Administratieve ondersteuning: Behandelen van inkomende en uitgaande e-mails en correspondentie, archiveren/archiveren en scannen van documenten.
  • Beheer van oproepen: behandeling van inkomende interne en externe oproepen, aannemen van boodschappen en filteren van oproepen.
  • Beheer van voorstellen: lay-out en kwaliteitscontroles, voorbereiding van het administratieve gedeelte (certificaten, enveloppen, enz.) en ervoor zorgen dat het voorstel op tijd wordt ingediend.

Ad hoc taken. 

  • Organiseren van klanten- en teamevenementen: alle praktische afspraken zoals de locatie, catering, parkeren, badges, verwelkomen van de deelnemers, etc.
  • Vertaling en controle van documenten.

 

Jij

  • Je hebt een Bachelor diploma in Office Management (of gelijkwaardig).
  • Je hebt idealiter 2-3 jaar ervaring als Management Assistant.
  • Een goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans is een noodzaak, zowel in woord als schrift.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc.).
  • Je bent zeer accuraat, proactief, communicatief en beleefd.
  • Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bent een echte teamplayer.
  • Je bent in staat om alle contacten en informatie met de nodige diplomatie en discretie te behandelen.
  • Je bent flexibel in veranderende omstandigheden en stressbestendig.

 

Wat krijg je ervoor?

  • Een gerenommeerd bedrijf waar persoonlijke ontwikkeling en groei worden aangemoedigd.
  • Mogelijkheden om bij te leren waar nodig.
  • Een aantrekkelijk en competitief salaris met extralegale voordelen.

 

Interesse?

Ben je nieuwsgierig? Solliciteer via mail naar  jobs@stroohm.be of vul onderstaand formulier in. Tot gauw!