Finance manager 

Stroohm is op zoek naar een finance manager. Ben je helemaal in je element wanneer je dagelijks bezig bent met interne en externe opvolging van administratie. Bij Stroohm heb je een cruciale rol in onze dagelijkse organisatie. Je bent dan ook het aanspreekpunt voor alle administratieve vragen, dit voor zowel ons kantoor in België. Jouw werkplek zal zich in Schelle bevinden, flexibiliteit langs onze kant is zeker mogelijk.

 

Jouw verantwoordelijkheden

  • Leveranciersboekhouding (scannen + boeken van inkoopfacturen, contacten met leveranciers en interne inkoop orders, onderhouden leveranciersgegevens, archivering…).
  • Je controleert en verwerkt de betalingen – optimaliseert het goedkeuringsproces
  • Je zorgt voor een correcte input en controle van de aangemaakte facturen, en past deze aan waar nodig zodat deze administratief correct kunnen worden opgevolgd. Je zorgt ervoor dat alles perfect wordt bijgehouden in ons ERP pakket en stelt je kritisch op. (Grootboekrekeningen) 
  • Je volgt maandelijks de BTW op
  • Je ondersteunt het management met het opvolgen van budgetten en interne flows. Je stelt je pro actief op ter optimalisatie van onze huidige werkprocessen.
  • Je neemt de opvolging van het crediteurenbeheer volledig op je op en checkt wekelijks de vervallen posten.
  • Efficiënt en foutloos werken volgens de vastgelegde procedures en richtlijnen gaat je prima af en dat doe je met oog voor detail en zin voor analyse
  • Cashflow forecasting is een belangrijke tool 

Profiel

  • Je hebt een eerste ervaring in een gelijkaardige backoffice functie.
  • Indien je reeds in Exact Online hebt gewerkt is dit een pluspunt.
  • Je kan vlot werken met het Office pakket. (Word – Excel – Powerpoint)
  • Je begrijpt dat correcte cijfers cruciaal zijn, je zit graag met je neus in de cijfers en rapportages.
  • Je bent stressbestendig en je kan werken tegen strakke deadlines.
  • Je bent kritisch om huidige processen in vraag te stellen alsook creatief om processen te optimaliseren of naar een hoger niveau te tillen.
  • Je hebt doorzettingsvermogen en de flexibiliteit om mee te kunnen evolueren in een continu groeiende en veranderende omgeving.
  • Je bent vriendelijk in de omgang en bent klantgericht.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Engels en Nederlands.
  • Je kan je bij voorkeur tussen de 20-39u/week vrijmaken voor deze functie
  • Je beschikt over eigen vervoer.

Interesse?

Ben je nieuwsgierig? Solliciteer via mail naar  jobs@stroohm.be of vul onderstaand formulier in. Tot gauw!

 

Ontvang jouw offerte

Is uw bedrijf al een Stroohm klant? Neem dan contact op met uw Vlootverantwoordelijke voor een laadpunt voor bij u thuis. Als uw bedrijf nog geen Stroohm klant is, nodigen wij u uit om ons de contactgegevens van uw Vlootverantwoordelijke (of uzelf in geval van een éénmanszaak) mede te delen in de volgende stappen en wij nemen spoedig contact op.

1 laadpunt bij mij thuis

Laadpunt(en) bij de medewerker(s) thuis

Laadpunt(en) op kantoor

Laadpunten in een residientiële parking

Laadpassen voor publieke laadpalen

Ontvang jouw offerte

Vindt u de juiste laadoplossing niet?

Vul onderstaand formulier in en we contacteren u zo snel mogelijk voor een gesprek.

Naam(Vereist)