STROOHM is een scale-up en sterk groeiend bedrijf dat ontstaan is in 2017 en gevestigd is te Schelle in de unieke oude elektriciteitscentrale aan de oevers van de Schelde. STROOHM is één van dé toonaangevende en innovatieve Belgische bedrijven voor de installatie en exploitatie van laadinfrastructuur voor wagenparken. Samen met alle collega’s wil STROOHM klanten helpen in hun transitie naar elektrische mobiliteit.Om onze groei en ambities waar te maken, zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega ter versterking van ons sales team:
Wat houdt de functie in?·
- Beheren van een portfolio van onze bestaande klanten met als belangrijkste taak het leveren van een state-of-the art customer journey;·
- SPOC zijn voor onze fleet managers. Het realiseren van de eerste onboarding, het beantwoorden van vragen, het oplossen van problemen en het bieden van pro–actieve ondersteuning om de klantervaring te optimaliseren en de verwachtingen te begrijpen;·
- Optimalisatie van de klantervaring door efficiënte communicatie en informatie-uitwisseling tussen interne teams te vergemakkelijken;·
- Identificeren van groeikansen bij klanten·
- Problemen analyseren en oplossingen bieden in samenwerking met het technical support team·
- Regelmatige operationele vergaderingen houden met onze klanten, deze vergaderingen documenteren en problemen met klanten opvolgen door te zorgen voor een tijdige follow-up en pro–actieve communicatie·
- Identificeren van verbetermogelijkheden op basis van eigen ervaringen en feedback van klanten·
- Organiseren van trainingen en/of webinars, in functie van de behoeften, samen met het consultancy team
Het ideale profiel?
- Je hebt uitstekende communicatie- en interpersoonlijke vaardigheden, met het vermogen om een vertrouwensband op te bouwen en te onderhouden met klanten;
- Je hebt een probleemoplossende mindset met een pro–actieve benadering in het identificeren en oplossen van problemen (in samenwerking met ons technical support team)
- ‘Hands-on’ is your middle name en ‘getting things done’ jouw levensmotto. Je neemt graag initiatief en blijft niet bij de pakken zitten.
- Naast een vlotte babbelaar, beschik je ook over uitstekende luistervaardigheden.
- Een hoge dosis empathie
- Een administratieve duizendpoot
- Kennis van de eMobility is een pluspunt
Wat hebben wij jou te bieden:
- Als Customer Success Officer kan je rekenen op een mooi loon, een gsm, laptop, maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.
- Verder krijg je een doorgedreven interne opleiding en maak je onderdeel uit van een gerenommeerd bedrijf waar persoonlijke ontwikkeling en groei worden aangemoedigd.
- Vertrouwen is voor ons zeer belangrijk. We bieden dan ook meteen een voltijds contract onbepaalde duur aan vanaf dag één.
- Maar bovenal ga je deel uitmaken van een team van toffe collega’s die heel fier zijn om voor dit snel groeiend pioniersbedrijf te werken, en draag jij jouw steentje bij aan een duurzamer klimaat!
Ben je nieuwsgierig? Solliciteer via onderstaand formulier of via mail naar jobs@stroohm.be. Tot gauw!
