Multifunctionele Office Manager

STROOHM is een van de toonaangevende Belgische bedrijven voor de installatie en exploitatie van laadinfrastructuur voor wagenparken. Wij zijn gevestigd te Schelle in de unieke oude elektriciteitscentrale aan de oevers van de Schelde en de Rupel. Samen met alle collega’s wil STROOHM klanten helpen in hun transitie naar elektrische mobiliteit.

Om onze groei en ambities waar te maken, zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega ter versterking van ons team:

 
Multifunctionele Office Manager (voltijds of 4/5)

Wat houdt de functie in:

 
  • Je zorgt dat het kantoor een aangename werkplek is, zoals bv. de inrichting, het inzetten van een kuisploeg en het doen van bestellingen;
  • Je draagt de zorg voor de gastvrijheid voor bezoekers en medewerkers;
  • Je doet het agenda beheer voor verschillende niveaus: plannen van gesprekken en vergaderingen, boeken van vergaderzalen, oplossen van agenda conflicten;
  • Je verzorgt de opmaak en kwaliteitscontrole van documenten (presentaties, voorstellen, brieven, enz.);
  • Je behandelt inkomende en uitgaande e-mails en correspondentie en prioriteert deze;
  • Je beheert de social media kanalen;
  • Organiseren van klanten- en teamevenementen: alle praktische afspraken zoals de locatie, catering, parkeren, badges, verwelkomen van de deelnemers, etc;
  • Vertaling van documenten.
 
Wat heb je nodig om deze functie succesvol te vervullen:
  • Je hebt een Bachelor diploma in Office Management (of gelijkwaardig door ervaring).
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Office Manager/Management Assistant;
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans in woord en geschrift.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc.).
  • Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent zeer accuraat, proactief, communicatief en representatief;
  • Je bent in staat om alle contacten en informatie met de nodige diplomatie en discretie te behandelen;
  • Je bent flexibel in veranderende omstandigheden en stressbestendig.
  • Je bent een echte teamplayer.

Herken jij jezelf in bovenstaande en ben je geboeid door de werkzaamheden? Dan is de functie van Multifunctionele Office Manager echt iets voor jou!

 

 
Wat hebben wij jou te bieden:

Als Multifunctionele Office Manager kan je rekenen op een mooi loon, aangevuld met maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering. Verder maak je deel uit van een gerenommeerd bedrijf waar persoonlijke ontwikkeling en groei worden aangemoedigd. Maar bovenal ga je deel uitmaken van een team van toffe collega’s en draag jij jouw steentje bij aan een duurzamer klimaat!

Heb je interesse gekregen?
 

Solliciteer via mail naar  jobs@stroohm.be of vul onderstaand formulier in. Ook voor aanvullende vragen mag je ons altijd contacteren.
Hopelijk mogen wij jou verwelkomen in ons team! 

Ontvang jouw offerte

Is uw bedrijf al een Stroohm klant? Neem dan contact op met uw Vlootverantwoordelijke voor een laadpunt voor bij u thuis. Als uw bedrijf nog geen Stroohm klant is, nodigen wij u uit om ons de contactgegevens van uw Vlootverantwoordelijke (of uzelf in geval van een éénmanszaak) mede te delen in de volgende stappen en wij nemen spoedig contact op.

1 laadpunt bij mij thuis

Laadpunt(en) bij de medewerker(s) thuis

Laadpunt(en) op kantoor

Laadpunten in een residientiële parking

Laadpassen voor publieke laadpalen

Ontvang jouw offerte

Vindt u de juiste laadoplossing niet?

Vul onderstaand formulier in en we contacteren u zo snel mogelijk voor een gesprek.

Naam(Vereist)